მითების მსხვრევა დიეტების შესახებ

64795_o

2012 წლის 17 იანვარს ბლოგში გამოვაქვეყნე ჩანაწერი: „იდეალური წონა… კალორიები… დიეტა“, რასაც დიდი გამოხმაურება მოჰყვა. მიხარია, რომ ბევრ ადამიანს გამოადგა ეს სტატია და მისი მეშვეობით მიაღწიეს სასურველ წონას.

ახლა მინდა ჩამოვწერო ის მოსაზრებები, რომლებსაც ხშირად ვაწყდებით დიეტებზე სტატიების კითხვისას და რომლებიც აბსოლუტურად უსარგებლოა და არაფრისმომცემი.

1. ლოკალურად გახდომა, ანუ ნაწილ-ნაწილ შეუძლებელია. ნუ ენდობით დიეტებს, რომლებიც გპირდებიან, რომ ამ კონკრეტული დიეტით დაგიპატარავდებათ მუცელი, ან თეძოები და ა.შ. ეს შეუძლებელია!

2. ჰულა-ჰუპი არ ამცირებს წელის გარშემოწერილობას!

3. მითითება – არ ჭამოთ საღამოს 6 ან 7 საათის შემდეგ! – არ მუშაობს. მთავარია, საკვების ბოლო მიღება იყოს დაძინებამდე 3-4 საათით ადრე.

4. იოგურტი და მიუსლი არ არის დიეტური საკვები. არ გამოიყენოთ ისინი დიეტის დაცვისას.

5. ყველაზე ეფექტური ვარჯიში კალორიების დასაწვავად არის ჩაჯდომები (ჩაკუზვები), ხოლო ყველაზე არაეფექტური – აუზი.

6. დიეტის დროს ხორცი უფრო სასარგებლოა, ანუ უკეთ ეხმარება წონის დაკლებას, ვიდრე ხილი.

7. თუ დიეტის დროს თქვენ ყოველდღიურად იღებთ 1200 კკალ-ზე ნაკლებს, მაშინ დიეტის დამთავრების შემდეგ, დიდი ალბათობით, წონა ისევ დაბრუნდება.

8. დევიზი – მთავარია არ ვჭამო; თუ არაფერს შევჭამ, გავხდები – იწვევს, პირიქით, წონის მატებას, რადგან გასახდომად აუცილებელია დღე-ღამის განმავლობაში დაცული იყოს ცილა-ცხიმი-ნახშირწყლის ბალანსი.

გისურვებთ წარმატებებს!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / შეცვლა )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / შეცვლა )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / შეცვლა )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / შეცვლა )

Connecting to %s