ჩემი ვარიანტი

ჩასვი შენს ბლოგში და მარჯვნივ მიუწერე შენეული ვარიანტი🙂

1. მე მეშინია – რომ სიყვარული გახუნდება 
2. მე ვსაუბრობ – ცოტას და თავშეკავებულად
3. მე ვფიქრობ – სამყაროს მარადიულობაზე
4. მე ვიცი – ჩემი ფასი
5. მე მიყვარს – სიმშვიდე, მყუდროება, თბილი გარემო…
6. მე არ მიყვარს – ხმაურიანი ადამიანები
7. მე მაცვია – ის, რაც მიხდება
8. მე ვისვენებ – ზაფხულში ზღვაზე
9. მე ვჩხუბობ – ძალიან იშვიათად
10. მე ვუსმენ – ქართულ ხმებს
11. მე მძინავს – 6-7 საათი
12. მე ვუყურებ – ფანტასტიკის ჟანრის ფილმებს
13. მე მიკვირს – რა სწრაფად გადის დრო
14. მე ვკითხულობ – სად მაქვს დრო?
15. ჩემი მასწავლებელი – საკვირველი ადამიანია… და იშვიათი
16. ცხოვრება არის – მშვენიერი
17. სიყვარული არის – ცხოვრებაზე მშვენიერი

Leave a Reply

