* * *

სხვა გზა არ მქონდა ფიქრებით დაღლილს,
ვიჯექი, ჭიქა მეჭირა ხელში.
გარეთ კი ალბათ დაძრწოდა ქარი,
ან ტროტუარებს მოჰქონდა თქეში.
მე განა ღვინით ვიყავი მთვრალი,
თოვლი მათრობდა დამდნარი მთებში.

ახლაც ფიქრები არ მასვენებენ,
ვიცდი და თვითონ არ ვიცი რატომ.
კართან კი ფრთხილად დარაჯობს ქარი
და თუ რას ვფიქრობთ, მან იცის მარტო.
მე განა მართლა ღვინით ვარ მთვრალი,
გავდივარ გარეთ და თავზე მათოვს.

აი, ესაა ჩემი ცხოვრება.
ვიცი, რომ ხვალაც ასე იქნება:
ოთახში მაინც შემოვა ქარი,
გაიზუზუნებს და გაფითრდება.
მე მაშინ ღვინით ვიქნები მთვრალი
და შენი სახე დამავიწყდება.

Leave a Reply

