დაბადების დღე

დღეს ჩემი დაბადების დღეა!

15 წუთი დარჩა და…

დღეს მივიღე ბევრი მოლოცვა. პირადად, ტელეფონით, მეილით, სმს-ით, “ფაცებოოქ”-ით და ა.შ. გავხსენი საჩუქრები, დავჭერი ტორტი, დავლიე შამპანური…

სხვისი არ ვიცი და მე კი ძალიან მიყვარს ჩემი დაბადების დღე.

სანამ ამ პოსტს ვწერდი, ჩემი დაბადების დღეც დამთავრებულა :)

ყველას მინდა მადლობა გადავუხადო, ვისაც გავახსენდი, ან არ გავახსენდი, ვინც მომილოცა, ვინც არ მომილოცა, ვინც არ მიცნობს, მაგრამ წაიკითხა ჩემი ბლოგი.

ყველანი ძალიან, ძალიან მიყვარხართ!

Leave a Reply

